خرید کاغذ دیواری از چین ,واردات و ترخیص کاغذ دیواری
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید کاغذ دیواری از چین ,واردات و ترخیص کاغذ دیواری 

 
 
 شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ سال واردات انواع محصولات در هر زمینه ای اعم از دستگاههای تولیدی ( دستگاهها و خطوط تولید مورد نیاز کارخانجات)، دستگاههای مورد نیاز کارگاههای خدماتی مانند دستگاه چاپ، مواد اولیه برای کارخانجات تولیدی اعم از شیمیایی و قطعات یدکی و … ، محصولات تولید شده به صورت آماده مصرف مانند کاغذ دیواری، انواع وسایل زینتی، گل مصنوعی، قطعات دوچرخه و … آماده ارائه خدمات از خرید در کشور چین تا حمل به ایران و ترخیص کالای مشتری و تحویل آن در شهر مورد نظر در ایران به شما خواننده محترم می باشد. 
 
 
 
 
واردات کاغذ دیواری
 
 
 
 
انگلستان از کشورهای پیشرو در صنعت کاغذ دیواری محسوب می‌شود. قدیمی‌ترین نمونه به جا مانده از کاغذ دیواری در انگلستان که در لندن به چاپ رسیده بوده به سال ۱۵۰۹ برمی گردد. در اواسط قرن هجده بریتانیا به اولین تولیدکننده و صادر کننده کاغذ دیواری در اروپا تبدیل شده بود. در اوائل قرن نوزدهم با توسعه چاپ توسط نیروی بخار، تولیدکنندگان کاغذ دیواری در انگلستان موفق به تولید انبوه آن شدند که این امر به کاهش قیمت و در نتیجه قابل خرید شدن آن توسط طبقه متوسط انجامید. در آن زمان کاغذ دیواری به عنوان وسیله‌ای ارزان و مؤثر جهت روح بخشیدن به اتاقهای تاریک و تنگ طبقه کارگر از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شد. با شروع قرن بیستم کاغذ دیواری یکی از رایج‌ترین اقلام مورد استفاده در منازل دنیای غرب گردید.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری وارداتی , واردات کاغذ دیواری , خرید کاغذ دیواری , واردات و ترخیص کاغذ دیواری , واردات کاغذ دیواری از چین , انواع کاغذ دیواری وارداتی , wallpaper for wall ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: